APsKITsDÅLIgDAg

Hej.. Har verkligen inte haft en bra dag idag. förutom morgonen då jag fick vakna upp bredvid
älskling! I skolan hade jag först sista delen i nationella provet.. Ap matte, fattar fan ingenting..
Lunch efter de. Sen upp till lugnet och kolla på fotbollsturneringen..
satt där i en timme och 30 minuter kanske.. knappt. Sen åkte jag hem.. gick te banken för att hämta mitt legg..
Då hade inte de kommit.. -_-' Braaa! jävla nötter..
Efter de upp till pappas jobb..
kom hem, inte alls kul.. Varför ska lärare finnas?! jag behöver fan ingen lärare! Bara en jävla skock idioter hela bunten..  vart jäääävligt mkt bråk när jag kom hem..
värsta känslig dag... Tro om den roliga veckan är på g..
Började gråta som fan, Sen fick jag nog och gick in på mitt rum..
 sen bestämde jag mig för att jag skulle sova hos syster.. så nu är jag här!
Träffade mamma nyss.. Bröt ihop framför henne..
 
 Jag orkar inte bråka med nån jäävel.. Framför allt inte pappa som jag älskar.
 men vafaan..

 
 Är så tacksam att jag har Johan och Anna-Karin vid min sida!
vet inte vad jag skulle göra utan dom!
jag älskar dom så otroligt mycket

 Anna-Karin Bruhn♥
Johan Lind ♥


Imorn har jag och johan 1 år och 5 månader!
Jag älskar dig Johan, utan dig är jag ingenting..
Du är de finaste jag vet och jag klarar mig inte en endaste dag utan dig.
Ett liv utan dig vore som ett liv utan luft.
du är den luft jag andas,mitt syre, mitt Allt!<3
 Jag ÄLSKAR dig!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0