Tjooosaaan!

Sitter hemma hos syster!
Kom hit för kanske 3 timmar sen, men har setat nere hos Cin ett bra tag också..
Skolan idag gick väl fint, till och från..
Setat och hållt på med de där jävla projekt arbetet hela tin!
Grymt störande när Läraren aldrig är nöjd..
man ska faan skriva exakt vilka jäävla verktyg man ska använda, storlek o.s.v...
om man inte vet de då?! Nu har ju jag fråga pappa, men ändå..
Nej, tack och lov för att de är jullov om typ 3 dagar..
Visserligen är de ju egenligen bara 3 dagar inne i skolan för oss..
Egentligen så har vi praktik vecka så på tisdag (imorn) och på torsdag så har inte
 skolan så jag valde att vara ute på praktik ! :)

De blir nog bra!
just nu sitter jag och Anna-Karin åh kikar på " Svenska Hjältar"
Driver lite om  Mark Levengod.. haha, ganska kul :)

Tidigare idag så var jag förbi Autodelar och pratade med dom så dom vet att jee kommer imorn :)
Efter de följde jag med pappa och Cin för att knycka en gran ur skogen! Efter mkt springandes i skogen kros och tvärs så hittade vi på en riktigt fin! :)

Nu ska jag sätta mig och göra lite mera projekt arbete..

Tjing tjing..!


J.L!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0