God Dagens! *

Hejsan! :)

Sitter i skola..
De är måndag,rätt så skööönt ute idag jämfört med hur de har varit..
helgen har varit hela suverän ! :) Den spenderades med min älskling.!:D<3
veckan som var , den var hyfsat bra!
hade praktikvecka.. började med praktik Matsfordons Service..
fick typ inte göra nånting.. så de var trist..
på onsdan skulle jag ha vart där med!
pappa skjussade mig dit.. klockan var halv 8, men ingen var där. och dom ska öppna klockan halv 8..
men som sagt, dom har kommit försent förut..
Vi stod där till kvart i , sen fick pappa nog och sa att jag skulle vara med honom resten av dagen.. Så jag fick åka lastbil hela dagen! Skönt de iställe för att sitta uppe på den där skit verkstaden...
Ska säga upp den praktikplatsen..!
Så nu har jag pratat med min lärare i fordon och min handledare på autodelar så jag får vara där på heltid iställe!
Känns mkt bättre..

så på torsdag och fredag var jag på atuodelar! trivs mkt bättre där!
 fredag så käkade jag lunch med matilda och Christer! :)
På eftermiddan så kom johan och hämtade mig..
åkte och köpte pizza, sen åkte vi upp till pappas garage och kollade på när som skruvade med Mattes Skoda..
sen efter de så åkte vi mot Leksand.. Svängde in i Sjugare och hälsade på Björkis..
Efter de for vi hem och kollade på Pistvakt :) KUNG
PISTVAKT

På Lördag morgon så klev vi upp kring 11.. gjorde oss i ordning och åkte mot Smedjebacken!
Först blev de ett stopp på Dollar Store.. Köpte bara ett par örhängen!
Sen fick jag bara lov att köpa en Cheeseburgare från Burger king :) Göööött som faan!
Sen åkte vi.. När vi kom fram till den där killen som hade alla grejer.(motorer och kompressorer..)
Klev in i hans garage.. Han hade massa jäävla motorer i varenda hörn!
Johan sa att de var som att komma upp till själva himmelriket..
var väl där i en timme.. sen så åkte vi hem..
Stannade i Djurås och handlade hem mat.. sen in i leksand för att ta ut pengar och för att vi hade glömt att köpa lite grejer.. Hem och käkade lite lätt sen kom Stefan och Jimmy för att hämta oss för att åka upp till Björn som hade 25-årsfest :) de var skoj.. Käkade smörgåstårta och drack massa gott! :)
Synd bara att inte min Sandra var med! Kom hem från Björn vid halv tre! :) Eldade lite sen gick vi och la oss..
Johan var full som en kastrull! :)
Söndag var en bakisdag för johan.. han mådde jätte dåligt.. haha, rätt åt han !;)
När han piggnat på sig lite så städade vi ihop och sen åkte vi upp till Torrberg och hämtade en jätte fin krans som Birgitta gjort te mamma :) Sen åkte vi till Rättvik och dona..:)

Nu ska jag dra mig så att inte lärarna blir förbannade! ;D


Pussheej!<3

Johan Lind, jag älskar dig som fan! du är de bästa som hänt mig!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0