God morgon..*

 Onsdag idag för er som har missat de ;D
Idag står matte och idrott på Schemat.
Efter de blire hem och klippa sig! :)
Igår var jag ,syster och Josefin till grycksbo och hälsade på..:P
Efter de var de egentligen tänkt att vi skulle färga håret på mig..
Men de blev inte av nå..
Blev grinig som fan, och de fanns inge mat kvar hemma..

För övrigt så saknar jag min Johan, som för en gångsskull är uppe och jobbar den här tiden på dygnet.!:P
haha... johan som hatar att gå upp tidigt. :D
Liten stackare blir plågad! höhö (:

Imorn äre minsann nationella prov för mig i matematik..Usch säger jag bara..

vill ha helg nu så jag kan få umgås med bästa!<3
Johan Lind, jag älskar dig !<3

 Jaa och syster kan också :) <3


Kastar upp en liten bild på min och  systers rätta sida (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0