Grycksbo by night..

Sitter i grycksbo just nu.. åkte hit vid halv 12 idag med bussen..
Vart och köpt julklappar med mamma idag inne i Falun..
Har fan ingen julstäming alls, :S
Vinter kom så fort i år så jag hann inte få någon..
 I År blire nog att vara med johan och hans familj i Torrberg :) Mys.
På juldagen blire att vara i mårtanberg med tjocka släkten :)
De blir super de!
sen ska vi försöka få in pappa på schemat också!
Pappa har jour så han kan få åka iväg vilken minut som helst, tråkigt nog..
På annan dagen så är vi bjudna på dop:)
Lilla Nona som ska döpas :) Blir skit bra de!

Just nu så sitter jag är och inte gör särskilt mkt..
Precis slagit in lite julklappar! :)
Tittade på Lotta På Bråkmakar gatan och Emil i Lönneberga för ett tag sen! :)
Sötnosen själv..

Imorn blire att åka hem till kära Leksboda och älskade Johan :)
Hoppas bara att mamma skjustar dit mig :)

Saknar min toooook Johan som fasen!
Sov hemma i Rättvik inatt och fy vad svårt jag hade de att sova utan Johan!
Men imorn får jag iaf sova med den bästa!<3
Min kärlek till Johan är helt obeskrivlig, vad skulle jag ha gjort utan han?!

Helgen som var , den var mkt bra trots att johan jobbade hela helgen,
men hade sällskap på fredag och lördag kväll av älsklings Sandra!<3
Satt och kollade på film båda dagarna! Plus massa godis ätande! :)

Nu ska jag gå ner och äta.
och vänta på att johan kanske hör av sig! <3

Pussheej<3


JOHANLIND<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0