Jullov..*

Sitter i skolan och väntar på att jullovet ska börja så man får gå hemifrån de här skit
stället.. Jävligt nödvändigt att komma hit sista dagen och dom sätter vanligt studier på schemat..
Sitter med Roosa och snackar skit som vanligt..
Skolans lärare har knappt nå jäävla fantasi..! -_-'
Blir så jäävla lack, trodde att de skulle vara som förra året då vi bara kom hit och fikade sen fick vi gå hem
men nej då.. hade ju planerat att åka hem till lunch sen ner på Autodelar.. men men, får smsa Ewa och säga att jag inte kan! trökigt noog..
I helgen blire minsann lugnt..
Ska vara hemma hos johan trots att han jobbar..
Ska baka lite hade jag tänkt..

men nu ska jag dra mig!

Johaan Lind, älskar han!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0