Morgon..*

God morgon..
Sitter i skolan , har precis kommit hit.
Helgen har varit skit braa.. förutom vissa stunder..
Fredan var lugn.. var hemma hos björklund..
Johan och han spelade Schack..
och jag såg på Pistvakt.
 efter de var de hemfärd..
Lördan så kom matilda. skulle vara barnvakt åt henne.
Va upp till furudal en vända och hälsade på Linda och Thomas & Nona så klart :)
Var där några timmar , sen for vi hem efter att Matilda tjatat på oss att hon ville åka hem..
Hann även med att träffa Jonas och Ruben när jag var där uppe..
När vi kom hem så bäddade jag åt matilda i soffan och sen kröp jag ner i sängen och kikade på tv..
Matilda ,hon somnade på stört..
På söndan så vaknade Matilda som vanligt grymt tidigt.. Och började tjata om att jag skulle slå på tvn åt henne..!
9 skulle hon ha frukost så då fick hon göra i ordning de hon skulle ha själv.
 sen vid 10 klev jag upp efter att hon tjatat på mig om att vi skulle spela spel..
 Vid 12 ungefär kom björklund och drack kaffe med johan..
jag och matilda spelade monopol. Sen gjorde jag lunch till hon..
halv två gjorde vi oss iordning för att åka till Rättvik , skrapade rutorna på bilen och sen skulle johan starta bilen..
mmh tjena.. var nätt och jämt att den inte skulle starta. så de var på håret.
åkte och släppte av Matilda först. sen skjustade Johan hem mig och han for till jobbet..
Hostade som fan, jävla äckel förkylning..
Bytte om till mys kläder och kröp ner i soffan och kollade på tv..
Sen kom pappa hem med soppa åt mig och halstabletter..
 badade en sväng, rätt länge..

Sen varte inte mkt mer av den kvällen..

Nu drar jag.. Huuujss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0