~ Torsdag ~

Hej Däär! :) klockan är nu 13.20..
Har nästan precis kommit hem från Morfar.. :)  Alltid lika kul att höra vad han snackar om :)

När vi kom hem därifrån så hade mamma vaknat efter att hon jobbat natt! Pelle satt igång med maten.. Då sa mamma till mig och Matilda att komma ett tag.. Då hade hon köpt armband till oss alla. Dvs mig,matilda , a-k och till sig själv. :) supersöta små armband ! :) Tack för de älskade mamma! <3

När vi var ute hos morfar så ringde älskling och frågade när jag skulle tillbaks till grycksbo.. Han tänkte han skulle hämta mig :) Tack så mkt älskling ! <3  Innan vi åkte hem från falun så var jag in på ÖB och köpte ett varsitt metspö till mig och johan! :) Köpte även shampoo och balsam och tandkräm hem till älsk !

Tänkte att jag skulle färga håret idag , men de får bli någon annan dag! Kanske finns någon vänlig själ som vill hjälpa mig :P 

Nu ska jag upp och plocka ihop på rummet innan joahn kommer.. !

http://www.youtube.com/watch?v=nHoN3sG5kdo   THE BOPPERS-Good Night sweetheart! <3


Johan Lind <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0