SAKNAD!

♥Älskade Merca, Jag Saknar dig!
De finns så många minnen till bilden, jag skulle göra vad som helst för att få den tillbaks!
All Kärlek, De finns inge bättre bil..
Lukten i den, Gammal fylla, WUNDERBAUMS, Diesel, rök .. Ja , som en gammal Mercedes ska lukta!
Det luktar kärlek!<3
När jag får körkort ska jag minsann köpa en Gammal Merca, En 300 eller 240 diesel!
De går inte att beskriva med ord hur mkt jag saknar den här bilen!
Såg bilen på Blocket. Johan hitta på den, men i annonsen så är de INTE DEN bilen som är till salu utan
en annan som ser precis likadan ut.. Faan om de ändå vore den mercan! Tänk om man hade pengar så man skulle kunna köpt tillbaka den! men nej då. :(

All Kärlek Till Denna bil!<3

KÄRLEK!<3

Ser ni Datumet på bilden ovanför, den är tagen 12 dagar innan jag och johan vart tillsammans!<3

Älskar dig Johan Lind!<3



ENE, Världens Bästa Bil!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0