2½ män :)

Tjoo.
Sitter och ser på 2½ män som precis börjat.. :)
Spelade nyss lite poker.. men de gick bara utför!
inte roligt med  andra ord, dagen har varit hel lugn..
Hade småföretagande idag. så jäävla trist..
hade idrott efter de.. men ja orkade inte simma den här gången så jag ska göra de nästa vecka!
Mamma gjorde Rotmos och fläskkorv te middag idag :)
Gött som tusan! Efter de upp te datorn och nörda poker med Jonas!
Skoj om inte annat.. Vi ÄGDE alla...Eller inte..
hade inte direkt turen på min sida idag..
inte kul..vann bara små summor hela tiden!
Imorn äre YRK  för hela slanten som gäller :D
Plus att jag ska åka in te Falun tidigt imorn bitti med bjursing.. typ7!!! ska kolla på när han och grapparna tränar! haha, pax för att mobba dom:)
Tänkte att jag spar min sista power king tills imorn bitti.. de lär ju behövas!
haha.. Hoppas på att mor kommer in te falun på eftermiddan också  så  vi kan gå på stan och kolla efter ett  par byxor te mig :) nu ska jag väl egentligen gå och sova! :)

Hörs imorn! Tjing Tjing:D


Johan!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0