Alla ♥ Dag :)

Tjoooolaahopp!

har vart en riktig bloggtorka nu på senaste tiden. känner att jag inte har någon lust eller vet va jag ska skriva om.. Så att de blir inte så mkt att skriva om.. blir bara nån gång ibland när jag behöver skriva av mig..

Helgen som var , det var helt underbar.. På fredan hade jag först praktik.. slutade först halv 4 ungefär för att ja skulle hinna med en buss te Grycksbo. Skulle sitta barnvakt på Lördag förmiddag :) kom ner te grycksbo då kommer Först Linnéa och kramar mig och sen kommer Svante och ska bli klappad :) Himla söta saker de där.. sen tittademan på lite tv med mamma. hon skulle jobba natt så att.. Pelle åkte och handla godis.. så efter de käkade vi och sen gick jag upp te datorn och spelade POOOOOOOOKER..! Jäävla runken som fick mig att börja spela poker!
men men, :) han är bra roolig han!:P
på lördag morgon så gick jag ner och la mig bredvid Linnéa i mammas och pelles säng.  Linnéa vaknade 6.00 ..PÅ EN LÖRDAG :o..nåjaa. hon är söt ändå. Linnéa la sitt huvud mot mig och klappade mig på huvudet..Så sa hon God morgon.. Då sa jag ocksågodmorgon.. Linnéa vart JÄTTE ledsen när jag inte var mamma.. haha..så jag slog på tvn så hon fick se på Bolibompa!:P Gick väl upp efter en timme i sängen och kollade på musse pigg och käkade frukost.. så vid 8 kom mamma.. då gick hon upp och sov.. så vi fortsatte kika på musse och sen blev de Kalle Anka och sist men inte minst.. Astrid Lindgrens jul. + att hon skulle borsta tänderna typ 100 gånger. sötnos.  när mamma hade vaknat till liv och så , då blev de lugnt. käkade pizza sen när hon blev lite piggare.. sen skjustade hon mig till Leksand, lämnade mina grejer hos älsk. sen släppte hon av mig hos SANDRA, min älskling <3 Blev där i några timmar, sen hämtade johan upp mig:) Jag,Sandra och Britta hade minsann jätte skoj! mina brudar! Va jag älskar dom :) <3 på söndag så vaknade jag upp i johans famn,himla myyyys!<3 Åkte till Per och Jenny när vi vaknade för att johan skulle klippa sig där.. :) Efter de så åkte vi och handlade , blev Tacopaj te middag :) Gött som fan!  Sen for vi in te Leksand igen för att se på BIO :) Såg på Åsa Nisse :) sen hem te Rättvik för att sussa :)

Idag sitter man i skolan och gör fan inte mkt.. Alla hjärtans dag och allt! :)

Johan Lind, jag älskar dig!<3

Skolan suger mer än en porrstjärna!!!!!  Så SANT

Tjiiiiiing<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0