Can't Stop Smile! :D

Tjosaaan..!

Idag har jag haft en skapligt bra dag.!
Skolan var lungt..Först fram te lunch så hade vi ingen lärare utan hade självstudier
och hade obligatorisk närvaro..Kan ju säga att hälften av skolans elever  inte var där! :P
efter lunch så hade vi ett mini test i fordon för att kolla hur mkt vi hade lärt oss om Ottomotor och drivlinor!
Efter de uppte verkstan och ge stefan pappret..och sen fick jag typ slut! Skkönt som tusan, men jag stannade kvar och kollade va 1:orna gjorde! dom håller på att ska gå "Heta Arbeten"
De gjorde vi förra året och fick "heta arbeten" certifikat:) skoj om inte annat!
Stannade egentligen kvar mest för Ruben skull eftersom vi skulle åka ner te stan tesammans..
Åkte hem Kvart över 3 te Grycksbo .. Käkade lite mat, badat med Linnéa..:)
haha, hon är så söT!:D♥
Efter de försökte jag borsta Svante. men medmin allergi gick de inge vidare.
började klia och blev snorig i näsan så jag gav upp !
imorn har vi idrott , simma uppe på lugnet.. men jag blir nog inte med! ;Dhaha

Can't stop smiling! du gör mig så jäävla glad!  :) Miss  U♥

Nu ska jag ringa  Johan!<3


Pusssseen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0