Onsdag kväll!

Tjoho..
har precis kollat på Scary Movie! haha.. underbar film trots den är ganska dåligt.
idag har jag och älskling 1 och 7 månader! :) Himla bra de<3
är himla lycklig med han! vet inte vad jag skulle göra utan han!
Mitt allt!<3 Johan Tomas Sven Lind, jag älskar dig!<3

Idag har man vart i skolan te typ 12.30.. sen åkte ja ner på stan med mamma och kollade på lite kläder. Blev en BH,3 par string,puder,rouge,mascara och en puder borste. Blev väl ganska nöjd. åkte hem efter de , spelade lite poker sen for jag och mamma för att hämta Matilda och Linnéa från fritids och dagis.. Efter de så gjorde jag inte så mkt.. Matilda fick hit Ronja och Frida , jag lagade mat medans mamma umgicks lite med Maria och så.. Blev makaronilåda :) Gött som tusan!

Sen varte lugnt igen.. Badade med Linnéa , söt tjej :) <3
sen for mamma te jobbet och jag blir barnvakt..
Linnéa somnade vid halv 9 ungefär.. sen såg jag ju som sagt på Scary Movie! :)

Imorn äre prov i fordon.. så jag ska väl gå upp och läsa lite nu innan jag ska sova!
Efter jag har slutat imorn så får jag helg :) Fint de! Då blire att åka först hem till Rättvik och sen vidare till Leksand :)
På Lördag äre minsann Inflyttningsfest hemma hos Sandra och Jimmy :) <3 det blir bra fint de! :)

Nej nu har jag väl skrivit av mig lite graaaaan:)

Pussheej!<3

16Juli09<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0