Segt..*

Tjooosaan..:)

Den här dagen har varit minst sagt seg och lång!
Ganska sköönt ändå :) Imorse åkte jag med Bjursing in te Falun när klockan var typ kart i sju..
Trött då..Skulle kolla på när han och Hitler tränade! haha.. Blev inge mobbning.. bara lite!
Klenisar:D När dom va klara stack vi te Skolan, När lektionerna började så åkte vi och hämtade hans mammas
bil för att den skulle upp te verkstan. När vi kom it var de redan en bil inne där..
Sen for de iväg.. Bjursing fixade den lite för att de ska besiktigas..
en varte lunch. Innan lunchen kom Stefan (min lärare) och gav mig och fordonsbögen papper som vi skulle läsa efter lunch.. Ett drog jag hem me bussen te mamma.. Tog de lugnt.. satt vid datorn och spelade lite poker.
Inte liiite beroende-framkallande ! haha.. Jävla skit Runken som fick mig att börja spela..
Nu ska jag få Britta att börja spela.. Vid 4 drog jag,mamma och matilda till Sågmyra för att gå på Lager 157..
Hittade bara 5 par strumpor och ett par WEZC hörlurar för 150:- :)
Sen in på Calimero och kolla.. Skulle kuna handla upp hela butiken om man bara hade pengar  :)
Efter de gick vi in på Scorett , kollade liiite skor.. Mamma hittade ett par direkt hon tyckte om..
Lika så jag med :) Faktisk nöjd. Blev att par svarta Stövlar med låg klack.. 99:- :)
Hel nöööjd efter dom små inköpen :)
nu ska jag spela lite mer Poker :)
men först ska jag nog bränna en Eddie meduza skiva :)
Imorn blire Leksand :)<3

Johan Lind <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0