Back in school..

Tjoho!

Har haft världens blogg stopp..
Nar nämnligen inte vart i kontakt med nån dator..


Lovet har spenderats med den bästa!♥
minns inte ens vad jag har gjort.hahah
 men de har vart bra iaf..
Julen började med att jag blev magsjuk och det var ju inte det roligaste eftersom jag egentligen skulle fira med
Johans familj..Men jag fick ligga ensam hemma hos Johan och se på Kalle Anka helt ensam..
de var riktigt tråkigt, men jag piggnade i och kunde åka till Mårtanberg på Juldagen och fira med tjocka släkten :) <3 På nyår var jag och Johan hemma hos Björklund och drack lite.
Johan kom till och med ihåg 12-slaget! haha :)

Förra onsdagen var jag till Avesta med Linda och compani, Det vart en mkt bra kväll:D
Sov hos mamma den natten, vaknade halv 6 på morgonen ,sovit typ två timmar då!
Var törstig som fan , gick ner och hämtade vatten, de hjälpte inte.. så jag bad mamma köpa hem cola te mig eftersom hon jobbade natt.. men hon tog hem julmust te mig ifrån jobbet..
efter de kunde jag inte sova nå mer, så när mamma kom hem satt och uppe med henne,Matilda och Linnéa och kollade på tv.. Eller , Linnéa skulle se på Pippi :)
Sötnosen själv.. när klockan var 10 så kom Pelle upp då gick jag och la mig, mamma knatade också iväg till Sängen! Sov till halv 3 då.. gick ner och käkade "frukost" sen skjustade mamma mig till Linda för att Anna hade "Mary Kay" visning.. efter de åkte jag med anna hem , hon fick åka med mig till Leksand..:)


Nu ska jag minsann jobba lite! Tjiiiing !

16Juli2009 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0