Less*

HEJ!.

´haft ett bloggstopp igen, har inte alls haft  nå sug efter att blogga..
ibland har man massa att skriva om.. ibland ingent
ng..
så nu måste jag skriva av mig lite..

Är så less på att folk, precis allihopa...
 jag har börjat tröttnat på mina närmsta vänner..!
vet inte varför? har bara blivit så..
Det jag skulle vilja ha nu är en kväll med Sandra och Britta♥
En kväll med bara kääk, myyys och lite spel:)
Eller bara en dag på kupolen med dessa två.

Britta, en underbar person som  jag lärde känna i förra sommaren! på väg te bjurs!
En tjej som är precis som mig, lite konstigare kanske ;) men jag älskar henne ändå,
hon lyssnar, ställer inga dumma frågor,kommer inte med nå glåpord.

Sandra,min kära Sandra, en vän jag aldrig skulle klara av att leva utan.
hon som ställer upp i vått och torrt!
Trots att vi ärså olika så är vi ändå på ett sätt jävligt lika, i humöret,humorn.. nästan allt! :)
vi har så många minnen tillsammans! Inget slår oss när vi är  på gång! :)

Anna-Karin,den bästa systern man kan ha..I 17 år har du stått vid min sida, snart 18..
Trots våra"bråk"så finns de inget som kommer imellan oss..!<3
Blod är tjockare än vatten..
jag älskar dig

Och Framför allt Johan, finns inga ord..
Jag Älskar Dig!<3



Det är dags att radera folk ur mitt liv, en stor förändring..!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Älskling<3 Du har så rätt så! Vi har fan alltid kul :D Speciellt när vi kollar på facebook XD Jag dör!!!

Jag älskar dig babe<3 Shopping, middag & bowling, du, jag å Britta en heldag! <3<3<3<3<3<3<3<3

2011-01-19 @ 21:29:45
URL: http://falttavlansekipage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0