Mamma & Pappa!♥

Har nyss setat nere med mamma och ätit lite kvällsmat och busat med Svante!

Måste bara säga att även om jag bråkar med mia föräldrar, vilket alla ungdomar gör så älskar jag dom så sjukt mkt! JAg skulle aldrig vilja byta bort dom! Jag Älskar ER!<3


maaammi<3

Mamma, Världens finaste Mamma!<3
Älskar henne så himla mkt..
Även om jag har sagt eller gjort dumma saker henne så har jag aldrig menat de!
MAmma betyder så mkt för mig, hon ställer alltid upp och finns där!
En person som alltid är tapper oavsett vad!
Utan Mamma skulle jag inte heller vara den jag är idag,
är stolt över att vara din dotter!<3
Lika som bär!<3
LOVEYOU♥


pappa<3

Pappa, min pappa...
Aldrig skulle jag klarat mig utan dig.
Vi har haft våra bråk och världskrig.
Jag vet inte vad jag skulle gjort om du inte va min pappa,
Du har fått mig till att blivit till den jag är idag
och jag är stolt över de!
Sådan Far , Sådan Dotter.
Jag älskar dig♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0