Störande....*

Tjilivippen!

Nu är de så att jag måste få skriva av mig lite..
Känner att jag går och stör mig på rätt många personer just nu!
Till och börja med så finns de väldigt många personer på skolan som rent utsagt ÄCKLAR mig..
Det spelar ingen roll vilken dag på veckan de är, så fort jag ser hon/han/DET så får jag rysningar längs hela ryggen..Måste säga att på Faluns Praktiska Gymnasim så finns de inte en endaste normal människa..
Antingen så är de mytomaner,nördar eller bara fjortisar som jag kan störa mig på en hel dag..
Men de finns bara en , en person som slår allihopa..
Nämner inga namn utifall den här lister ut att de är den jag skriver om.
Men iaf, "den" är bäst på allting, vet allt, med andra ord... STÖRST BÄST OCH VACKRAST..
Men i själva verket så är de ju inte så..Förresten så är den här personen bäst på att ljuga,komma med undanflykter till allting.. ont i kropp och själ.. precis hela tiden..
Fan, Släpp sargen och va med i matchen...:@
Det är jämt så synd om dig, men vet du vad?
Du är bara dum,ful och äcklig....

FUCK OFF




Nu så har jag nog skrivit klart ;)

HEJDÅÅÅÅÅ


LINDEN<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0