Top Cats!<3

Tjoho!

Hej och välkomna till Hajk, idag ska vi prata om rör, men inte vilka
rör som helst, utan negrör...
hahah..

Satt nyss och kollade runt på ansiktsboken, då såg jag att Bowlingen anordnat ett
evenemang till nästa helg där de stod att TOP CATS skulle komma dit och spela !!!!!!!
Fucking happy face! jag har inte vart på krogen än! och jag har vart 18 år i 3 månader..
det börjar bli dags nu för de! Så nästa helg! dåååå jävlar!

anledningen till att ja inte har vart på krogen än är att det har inte vart nånting
som har passat mig, jag gillar inte dj skit och sånt dravel! :P


För övrigt så är jag uppe hos syster i Vikarbyn, vi sítter och tittar på Efterlyst!
Förstår inte hur folk tänker.. usch och fy....

Nu har jag inte tid längre , måste snyta mig eftersom jag, för ovanlighetens skull har blivit förkyld.... igen.. måttligt drygt..


Tjiiing

Johan Lind<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0