jobb.....

Hallå! :)
Sitter här vid datorn och kollar efter jobb, men som ungdom är de väldigt svårt att få jobb tycker jag själv.
sitter och kollar på plastbanken.. men där finns de absolut ingenting för oss ungdommar..
tycker de är väldigt dåligt att inte Sverige satsar på ungdommarna.. de är ju trots allt vi som ska ta hand om
dom när dom har blivit gamla och inte kan torka sig i röven själva!
Man blir ju lite halv lack på dom, men men..
 nog snack om de.. Jobbig morgon nu idag, Anna-Karin kom upp 8 imorse och drog igång tvn
när jag ligger och sover..Sen tänder hon lampan ovanför mitt huvud..
Himla snäll tjock syster :)
snart är de dags för henne ! 31 januari är de sagt att ungen ska komma! :D
Lite spännande är de allt :)

Nu ska jag leka lite med Burra Bus :)

Taack för mig, HEJ..



J.L<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0