Kärlek*<3

Nytt år , nya möjligheter

2012 har just börjat och snart har jag och min underbaring 2 & ½ år :)
Lycka är att få vara med Johan! Har hittat den absolut bästa personen som finns!
Jag vet att jag jämt tjatar om johan i varenda blogginlägg
, men han är faktiskt den viktigaste personen i mitt liv!
Det är okej att vara kääär :)

Johan, Jag älskar dig <3


Haft en bra jul? Absolut!
Inge magsjuka den här gången :)
fick en tidig julklapp redan på Onsdagen (tror jag de var)
Då åkte jag och johan till clas ohlsson för att kolla på telefon till mig ,
hade kollat ut en HTC wildfire S som kostade under 2000 :)
 när vi kommer dit och ska kolla på den så är prissänkt till 1499:-
tidigare skulle den ha kostat 1999:-
så johan går och hämtar nån som han prata med om telefonen..
Sen frågade johan mig om vi skulle ta den :D:D:D:D:D:D
Blev som ett litet barn på julafton :) Så den fick jag av älskling i julklapp , massaaaa kärlek endast till honom <3
 så på julafton var jag hemma hos pappa och åt massa mat , syster och jimmy var även där :)
och buster narutligvis:) av far så fick jag och johan bra att ha saker som ett våffeljärn , bakformer och lite annat.
sen fick vi även en jätte söt liten kvast av gittan som hon hade målat :)
Senare efter att syster och jimmy åkt så åkte jag och pappa upp till farmor och farfars grav för att tända ett ljus!
satte även ett ljus på gammel-morfars grav!♥ Sen kom johan och sov med mig i Rättvik :)
På morgonen gick vi upp och käkade frukost , sen skulle johan börja jobba vid 12 ungefär så jag
följde med honom dit och åkte lite truck :) Sen hem och ta de lite lugnt innan vi bestämde oss för
 att åka till rättvik för att hålla mamma sällskap, spela lite monopol åh så där :)
Sen på Annandan skulle vi fira hemma hos mamma , LAAAAANGOS iställe för massa julmat
som man ändå hade tröttnat på..
efter maten så öppnade vi julklappar , jag och johan fick även där massa bra och ha..
TEmuggar stora som dasslock typ :) Tallriksunderlägg, en slags ostbricka av mamma och presentkort av mormor.. efter de tyckte vi faktiskt avv det var dags att sova i VÅR säng :)
så vi åkte hem till leksboda och bara njöööööt över hur lugnt de var :) 
Nyår firade vi med Johans underbara familj :) Bara Malin och Emilia som fattades <3
Åt jätte gott och allt var jätte mysigt , sen tittade vi även på Diabilder :)

Måste säga att Johan var riktigt söt när han var liten :) ♥
Fast han är faktiskt rätt söt ibland nu också!<3



♥Johan Lind, Mitt Allt ♥











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0