Livet är på topp!

Livet är minst sagt på topp!
Underbara människor runt om mig som inte sviker och en alldeles underbar Patric ! 💕 Idag är de 3 månader sen, men jag är starkare än någonsin !
Jag tror att det hade en mening! De var inte meningen att de skulle vara du och jag! Jag har hittat meningen med livet nu och den är med P ! Aldrig mått så bra som jag gör nu! Du och din familj lyckades inte bryta ner mig! Ni gjorde mig bara starkare och jag tror jag ska skriva ett tack brev till hon! Tack vare henne så har jag träffat en underbar person som lyssnar, ställer upp och finns där jämt! Som hellre umgås än att spela schack !

All kärlek till dig Patric ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0