~ Måndag kväll

Måndag Kväll!
Hejsan! sitter uppe i vikarbyn hemma hos syster :)
Har sovit här sen i lördags då jag var barnvakt åt älskade Philip!
Mosters underbara kille ! Mamman och Pappan skulle iväg på 30 års fest så
jag fick den stora äran att vara barnvakt till prinsen!
Tittade på Twilight part 2 :) ååh underbara filmer till max!
Syster och jimmy kom hem strax efter halv två på natten tror jag..
Då ringde robin och frågade om jag kunde skjusta hem han och kim ifrån
Bowlingen, så jag lånade systers bil och drog ner på rättvik! följde med robin hem
för att prata lite! Rolig kille.. sen vidare till vikarbyn för att sova!
På Söndagen så kollade jag, syster, jimmy på Were wolf som jag hade hyrt kvällen
innan, sen kom pappa upp så vi satte oss ute på altan och fikade i det fina vädret som
var! :) sen ner på Rättvik för att sitta barnvakt till Matilda och Linnéa !
barnvaktandet gick fint! sen när mamma slutade så kom pappa och skjustade upp
mig till viche igen! Syster va inte mkt till roligt sällskap för hon sov typ hela kvällen
på grund av hennes tandvärk.. Imorse (måndag) så vakna jag när syster och Philip gick upp..
kollade på lite tv sen drog vi till Mora för att handla presenter  till Lilla Linnéa som fyller
hela 4 år på tisdag! sen skulle vi även köpa fiskar till philip :)
Spenderar kvällen som sagt i vikarbyn med syster! idag är hon lite roligare att umgås med
för hon va iväg idag och lagade tanden ;) höhö.. stackars syster som fick lov att gå till
tandläkarn trots sin skräck för dom!
 
When you hold me, I'm Alive! ♥
 
Good night !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0