High on life ~

Livet är bra jävla underbart just nu!
Allting flyter på som de ska! Jag börjar se ett ljus eller jag har redan hittat de! Allt tack vare dig! :) visst är de alldeles underbart hur livet kan förändras på 3 veckor ?! På tre veckor så har jag fått lära känna en ny person:) som råkar vara alldeles underbar och gör så att livet är värt att leva ! Jag tror jag har gått och kärat ner mig! Vilken underbar känsla!

Jag vet att du läser min blogg, nu kanske du ser att jag har gått vidare!
Jag önskar att du verkligen kunde se mig på de här sättet! Se hur bra jag ÄNTLIGEN mår

Puss och tack för mig!

Du får mig att gå runt med ett leende på läpparna varje dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0